Zamówienia

ZAMÓWIENIA – INFORMACJE DLA KLIENTÓW

KategoriaSzczegóły
1. Formy płatności
  • Przelew bankowy po złożeniu zamówienia wystawiamy fakturę pro-forma.
    Realizację zamówienia rozpoczynamy dopiero po otrzymaniu potwierdzenia przelewu.
  • Gotówka – możliwa przy odbiorze osobistym lub dostawie naszym transportem.
  • Brak możliwości płatności za pobraniem nie wysyłamy za pobraniem przesyłek gabarytowych ani elementów karoserii (np. maski, błotniki, drzwi, dachy, klapy bagażnika).Płatność za pobraniem nie jest również możliwa w przypadku większych zamówień.
2. Opcje dostawy
  • Lokalna dostawa naszym transportem – dostępna przy zamówieniu na minimum 100 zł.
    Dla nowych klientów – minimalna kwota zamówienia ustalana indywidualnie. Przy większych zamówieniach możliwa bezpłatna dostawa.
  • Wysyłka kurierska na terenie Polski:
    duże gabaryty – realizowane przez Ambro Express.
    mniejsze paczki – wysyłane kurierem DPD, DHL lub InPost – wybór przewoźnika zależy od wymiarów i wagi przesyłki.
    Każda paczka i paleta jest sprawdzana oraz fotografowana przed wysyłką.
  • Odbiór osobisty – możliwy wyłącznie po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności towaru.
3. Zwroty i reklamacje
  • Zwroty:
    Zwrot towaru jest możliwy w terminie 14 dni od daty dostarczenia, pod warunkiem że produkt:
    - jest w stanie nienaruszonym,
    - nie był używany,
    - znajduje się w oryginalnym opakowaniu.
    Zwrotowi nie podlegają:
    -części sprowadzone na specjalne zamówienie klienta,
    -produkty elektroniczne z naruszoną plombą,
    -zestawy wykończeniowe.
    Zwrot należy zgłosić w formie elektronicznej na adres e-mail kontakt@moto-mario.pl lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej. Zwrot powinien zostać odesłany na adres hurtowni po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą klienta.
  • Reklamacje:
    Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem, wadliwego lub uszkodzonego.
    Reklamację należy zgłosić w formie elektronicznej na adres e-mail kontakt@moto-mario.pl lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej.
    Towar podlegający reklamacji powinien zostać odesłany na adres hurtowni po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą klienta.
    Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych.
    Wady fabryczne należy zgłaszać, przesyłając dokumentację fotograficzną.Każdą przesyłkę kurierską, szczególnie duże paczki, należy sprawdzić przy odbiorze w obecności kuriera.
    W razie uszkodzenia należy spisać protokół szkody – jest on podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
4. Terminy realizacji
  • Po złożeniu zamówienia informujemy klienta o przewidywanym terminie realizacji.
  • Czas dostawy lub wysyłki zależy od dostępności części i jest ustalany indywidualnie dla każdego zamówienia.